OM TIFOSPORT

Livestreaming som vi kender det i dag, er startet primært via bettingsiderne, men er løbende bredt ud på de sociale medier. Dette bruger bl.a mange kendte personligheder til at holde kontakten med deres publikum og mest benyttet er Facebook Live.

 

Udfra vores analyser, så ser 70% af vores kunder livestream via mobiltelefoner. I 2015 var der 1,9 milliarder brugere af mobiltelefoner på verdensplan. Dette tal gør at der er rigtige mange potentielle brugere af et evt. livestream. Når der livestreames, så kan man i realiteten nå alle i verden på samme tid. Da TiFoSport samtidig er gratis, så dækker vi derfor meget bredt. Den primære målgruppe er dog indtil videre de danske seer.

De største fordele ved vores stream er derfor, gratis, kan ses “world wide”, ses på alle medier, genses 24/7 og livestreames altid i minimum HD alt afhængig af dækning. Vi har mest dækket fodbold indtil videre, men ønsket er at nå ud blandt mange andre sportsgrene også…..